Sluit menu

Waarschuwingsbericht

U kan niet meer registreren voor dit evenement.
Terug naar overzicht
Evenement
03 december 2018

Corda Keynote #31: Peter Decuypere

HOLY TRINITY EVENTS

Wat kunnen we als managers leren van events?

 

--> Deze keynote is reeds volzet. Wens je op de wachtlijst geplaatst te worden? Stuur dan snel een mailtje naar g.lemmens@cordacampus.com

Waarom hebben events zoals Pukkelpop en Werchter, met hun overdaad aan artiesten het een stuk moeilijker om nog uitverkocht te geraken dan Tomorrowland en Burning Man? Op deze en nog vele andere vragen zal auteur en topmarketeer Peter Decuypere een antwoord geven in zijn Corda Keynote op maandag 3 december.

Peter trekt in zijn inspirerende Holy Trinity Events-keynote zijn verhaal open van eventmarketing naar marketing in het algemeen. Hij toont op een verrassend eenvoudige manier hoe we een event, product of service waardevoller kunnen maken. Hij heeft het over (M)E-xperiences die (W)E-xperiences worden en over customer expression die customer experience vervangt.  Daarbij verkondigt hij geen grote theorieën, maar vertrekt hij altijd vanuit  praktische en heel herkenbare voorbeelden.

Als filosoof weet Peter als geen ander om het normale marketingdenken te overstijgen. Wees dus klaar voor een Corda Keynote vol passie, bakken ervaring en een vleugje humor.

Zin in een vernieuwend verhaal met veel tips en tricks waar je als (event)manager mee aan de slag kan? Schrijf je dan meteen in voor onze Corda Keynote op  maandag 3 december om 18u.

 

Programma:

18u: Ontvangst

18u25: Welkom

18u30: Corda Keynote Peter Decuypere

19u20: Interactieve Q&A

19u30: Netwerkborrel

21u: Einde

Opgelet!

Je deelname is volledig gratis, maar inschrijven is wel verplicht. Kan je er toch niet bij zijn? Geef ons dan zeker een seintje want zonder afmelding rekenen we een no-show fee van 25 euro aan.